- Получить ссылку
- Электронная почта
- Другие приложения
- Получить ссылку
- Электронная почта
- Другие приложения
Ուրբաթ օրը կարծես հատուկ օր լիներ: Գնացինք դասարան, իհարկե ընդհանուր պարապմունքից հետո, մի քիչ խոսեցինք, հետո էլ գնացին կլոր սեղանին մասնաքցելու: Հետո գնացինք ֆիզկուլտի, որից հետո էլ գնացինք ժամը 13:00-ին կայանալիք համերգը լսելու: Նաև մասնակցեցինք Մեդիա Ուրբաթին: Իդեպ մոռացա ասել, ես նաև իմացա, որ մեր ճամբարը 1 շաբաթով երկարանում է և այնքան ուրախացա չեք էլ պատկերացնի: Հուսով եմ մյուս շաբաթ ավելի հետաքրքիր կլինի բոլորիս համար:
Հինգշաբթի օրը մեզ մոտ սկսվեց ինչպես միշտ ընդհանուր պարապմունքից, որը ցավոք սրտի տևեց 30 րոպե: Երբ գնացինք դասարան խոսեցինք Ալեքսանդր Թամանյանի մասին, ով գծագրել էր Երևանի հատակագիծը:
Չորեքշաբթի օրը գնացինք Ալեքսանդր Թամանյանի թանգարան-ինստիտուտ: Սովորեցինք շատ ու շատ բաներ, բայց Թամանյանի աշխատանքները տեղափոխել էին ցուցահանդեսի, դրա համար էլ չկարողացանք տեսնել: Իսկ հետո գնացինք էլի պիցցա ուտելու:
Ձմեռային ճամբարը մեզ մոտ սկսվեց հունվարի 9-ից: Մյուսները չգիտեմ ուրախ էին, թե չէ, բայց ես շատ ուրախ էի: ՄԵնք ընկեր Լուսինեի հետ շատ խաղեր խաղացինք, ուրախացանք: Չորեքշաբթի օրը գնացինք Երվանդ Քոչարի թանգարան, հետաքրքիր բաներ իմացանք: Թանգարանից հետո էլ գնացինք պիցա ուտելու ու հետո էլ կուշտ փորով նստեցինք ավտոբուս ու հետ վերադարձանք: Հինգշաբբթի օրը եկանք դասի խաղեր խաղացինք, ու այդպես օրը անց կացրինք: Ուրբաթ օրը պետք է գնայինք սահադաշտ, բայց ես հավես չունէի և չգնացի:
Հինգշաբթի օրը մեզ մոտ սկսվեց ինչպես միշտ ընդհանուր պարապմունքից, որը ցավոք սրտի տևեց 30 րոպե: Երբ գնացինք դասարան խոսեցինք Ալեքսանդր Թամանյանի մասին, ով գծագրել էր Երևանի հատակագիծը:
Չորեքշաբթի օրը գնացինք Ալեքսանդր Թամանյանի թանգարան-ինստիտուտ: Սովորեցինք շատ ու շատ բաներ, բայց Թամանյանի աշխատանքները տեղափոխել էին ցուցահանդեսի, դրա համար էլ չկարողացանք տեսնել: Իսկ հետո գնացինք էլի պիցցա ուտելու:
Ձմեռային ճամբարը մեզ մոտ սկսվեց հունվարի 9-ից: Մյուսները չգիտեմ ուրախ էին, թե չէ, բայց ես շատ ուրախ էի: ՄԵնք ընկեր Լուսինեի հետ շատ խաղեր խաղացինք, ուրախացանք: Չորեքշաբթի օրը գնացինք Երվանդ Քոչարի թանգարան, հետաքրքիր բաներ իմացանք: Թանգարանից հետո էլ գնացինք պիցա ուտելու ու հետո էլ կուշտ փորով նստեցինք ավտոբուս ու հետ վերադարձանք: Հինգշաբբթի օրը եկանք դասի խաղեր խաղացինք, ու այդպես օրը անց կացրինք: Ուրբաթ օրը պետք է գնայինք սահադաշտ, բայց ես հավես չունէի և չգնացի:
Գիտագործական ճամբարային
4-րդ օր։ Հունվարի 19
09։00-09։30- Ընդհանուր պարապմունք
09։30 – 11։00 Ուսումնական նախագծային
աշխատանք։ Ճամփորդությունից ստացած գիտելիքների ամփոփում։ Կոորդինատային ուղղի
կառուցում։ Շրջանագծի կառուցում։
11։00-12։35 –Ավանդական պար
12։35-13։00 - Ընդմիջում
13։00-13։30 – Հեղինակային կրթական ծրագիր։
Համերգ –ներկայացում
13։30-14։30 – Նախագծային գործունեություն։
Օրվա աամփոփում
Գիտագործական ճամբարային
3-րդ օր։ Հունվարի 18
09։00 - 09։30 - Ընդհանուր պարապմունք
09։30 – 14։30 – Ճամփորդություն։ Ալեքսանդր
Թամանյանի անվան թանգարան-ինստիտուտ
Գիտագործական ճամբարային
2-րդ օր։ Հունվարի 17
09։00-09։30- Ընդհանուր պարապմունք
09։30-11։00 – Բրուտանոց
11։00-12։35 – Նախագծային աշխատանք։
Կոորդինատային ուղղի կառուցում, կետերի որոշում, դրանց միջոցով կենդանիների պատկերների
ստացում։ Բառախաղ՝ ճարտարապետ Ջիմ Թորոսյանի
մասին
12։35-13։00 – Ընդմիջում
13։00-13։30 – Հեղինակային կրթական ծրագիր։
Համերգ –ներկայացում
13։30 -14։30 – Կլոր սեղան Հյուսիսային /Գեղարվեստի/ դպրոցում։ Թեման՝ Ձայնադարան, Ավանդական երգ ու պարի ուսուցում
13։30 -14։30 – Կլոր սեղան Հյուսիսային /Գեղարվեստի/ դպրոցում։ Թեման՝ Ձայնադարան, Ավանդական երգ ու պարի ուսուցում
Գիտագործական ճամբարային
1-ին օր։ Հունվարի 16
09։00-09։30- Ընդհանուր պարապմունք
09։30-11։00 – Ավանդական խաղեր
11։00- 12։35 – Մարզական խաղ։ Սեղանի թենիս
12։35-13։00 – Ընդմիջում
13։00-13։30 – Հեղինակային կրթական ծրագիր։
Համերգ –ներկայացում
13։30-14։30 – Նախագծային աշխատանք։ Բառախաղեր
ճարտարապետների անուններով։ Հատակագծի կառուցում թղթի վրա։
Ճամբարային հինգերորդ օր։ Հունվարի 13
09։00- 09։30- Ընդհանուր պարապմունք
09։30- 13։15 – Մարզական ճամփորդություն։ Զբոսանք Օպերայի և բալետի շենքի հարակից տարածքում, Սահադաշտ
13։15- 15։30 - Շրջայց Գեղարվեստի դպրոց
Օր
չորրորդ։ Հունվարի 12
09։00-09։30 - Ընդհանուր պարապմունք
09։30-11։00 – Նախագծային աշխատանք։ Ճամփորդական
օրվա ամփոփում, քննարկում, զրույց Ալ․ Թամանյանի մասին։
11։00-
12։35 – Մարզական խաղ։ Մրցույթ սահնակներով
12։35-
13։00 – Ընդմիջում
13։00-14։30
– Նախագծային աշխատանք։ Ուսումնական խաղեր, բառախաղեր։ Քննարկեցինք և որոշեցինք
հաջորդ օրը ճամփորդել՝ զբոսնել Երևանում, այցելել Սահադաշտ։
Երրորդ
օր։ Հունվարի 11
09։00-09։30 – Ընդհանուր պարապմունք
09։30-14։00 – Ճամփորդության ժամեր։ Այցելություն
Կասկադ համալիր և Երվանդ Քոչարի թանգարան։
Ճամբարային
երկրորդ օր։ Հունվարի 10
09։00 - 09։30 – Ընդհանուր պարապմունք
09։30-11։00 – Նախագծային աշխատանք։ Ծանոթացանք
Ե․ Քոչար մարդու և քանդակագործի կենսագրությանը։ Ուսումնասիրեցինք նրա քանդակներից
երկուսը՝ Սասունցի Դավթի և Վարդան Մամիկոնյանի արձանները։
11։00-12։35 – Մարզական խաղ։ Խաղացինք
վոլեյբոլ, սեղանի թենիս
12։35-13։00 - Ընդմիջում
13։00-14։00 –Նախագծային օրվա ամփոփում։
Քննարկեցինք և որոշեցինք հաջորդ օրվա ճամփորդության երթուղին․ որոշեցինք այցելել Կասկադ
համալիր և Երվանդ Քոչարի թանգարան։
Ճամբարային
առաջին օր։ Հունվարի 9
09:00-09:30 - Ընդհանուր պարապմունքին
09:30-12:35 — Նախագծային աշխատանք։ Հայկական ճարտարապետության
ուսումնասրում։ Այդ ընթացքում փնտրեցինք ճարտարապետության մասին հետաքրքիր նյութեր,
բացեցինք առանձին բլոգ «Հայկական Ճարտարապետություն» անվանումով, համակարգչային
ծրագրերի միջոցով դպրոցի հատակագծի կառուցում: Վերջին 20 րոպեների ընթացքում
տարբեր խաղեր խաղացինք։
12։35-13։00- Ընդմիջում
13:00-14:00-ի ընթացքում մեզ մոտ մարզական ժամ էր: Խաղացինք
վոլեյբոլ և տարբեր մարմնամարզական վարժություններ կատարեցինք:
- Получить ссылку
- Электронная почта
- Другие приложения
Комментарии
Отправить комментарий